Atsiskaitymas už prekes

Atsiskaityti už įsigytas prekes galite šiais būdais

 

Elektroninė bankininkystė

Tai greičiausias ir patogiausias apmokėjimo už prekes būdas. Šis apmokėjimo būdas yra itin saugus, kadangi po automatiškai suformuoto mokėjimo pirkėjas nukreipiamas tiesiai į banko mokėjimo sistemą. Pirkėjas mokėjimo duomenis įveda bankų puslapiuose, todėl mums ši informacija yra neprieinama.

Internetu užsakytas prekes galite apmokėti šių bankų elektroninės bankininkystės sistemomis: Swedbank, SEB, Luminor | DNB, Luminor | Nordea, Šiaulių bankas, Citadele, Medicinos bankas, Paysera.

 

Bankinis pavedimas

Už prekes galite atsiskaityti atlikdami įprastą pinigų pervedimą į mūsų sąskaitą. Apmokėjimas pavedimu yra saugus tiek pirkėjui, tiek pardavėjui, kadangi visos mokėjimų operacijos vyksta tarp bankų. Mūsų internetinėje parduotuvėje pirkėjai prisijungimo prie elektroninės bankininkystės ar elektroninių mokėjimų sistemų duomenis įveda bankų puslapiuose, todėl mums ši informacija yra neprieinama.

Sąskaitos rekvizitai:

UAB „Sprendimų Galimybės”
Įmonės kodas: 305951691
PVM mokėtojo kodas: LT100015452911
L.Ivinskio g.122-1 , LT 45119 Kaunas

Sąskaita: LT597300010176021208
Bankas: Swedbank

 

 

Garantijos ir grąžinimas

Grąžinimas
Pirkėjai, norintys grąžinti įsigytas prekes, turi kreiptis į pirkimo užsakyme nurodytą prekių pardavėją.

Garantinis aptarnavimas
Pirkėjai dėl garantinio aptarnavimo turi kreiptis į autorizuotą prekės gamintojo servisą arba į pirkimo užsakyme nurodytą prekių pardavėją.

 

Pristatymas

Pristatymas
Pristatymo būdai ir sąlygos
Už savo prekių pristatymą pirkėjui atsakingas pardavėjas.
postas.lt bendradarbiauja su pardavėjais, kad užtikrintų patikimą ir greitą prekių pristatymą.
Pardavėjai gali pasinaudoti mūsų kurjerių paslaugomis, dirbame su DPD ir Omniva

 

*Kiti prekių atsiėmimo būdai:

Pristatymas per pardavėjo nurodytą kurjerį ar paštomate.

Pristatymas pardavėjo transportu.

Atsiėmimas pardavėjo nurodytoje prekių išdavimo vietoje.

* – prekių atsiėmimo būdai bus pateikti prieš apmokant už prekes.

 

 

Kitos taisyklės

Kada nuskaitomas komisinis mokestis?
Pardavimo metu – pirkėjas atsiskaito už prekes, postas.lt perveda pinigus į pardavėjo sąskaitą atskaičius komisinį mokestį (ir pristatymo mokestį, jei siunčiama per postas.lt kurjerį).

Kaip su sąskaitomis faktūromis? Mes siunčiame klientui, Jūs mums?
Sąskaitas pirkėjui siunčia pardavėjas.

Dėl apmokėjimo – jums bus taikomas tik 8% komisinis mokestis nuo pardavimo, jokie kiti papildomi mokesčiai nebus taikomi.

Pirkėjui apmokėjus už prekes, kada ir kaip pinigai patenka į mano sąskaitą?
Mes gavę pinigus iš pirkėjo, juos pervedame į pardavėjo sąskaitą kartą per mėnesį. Pinigus i Pardavejo sąskaitą galima pervesti ir Pardavėjui pageidaujant. Toks pervedimas pardavėjui pageidaujant yra apmokestinamas ir kainuoja 2 eur +pvm uz pervedimą. Bet koks perveimas į pardavėjo sąskaitą yra galimas ne anksčiau nei 4 d.d. po gauto apmokėjimo iš pirkėjo ,arba pirkėjui ir pardavėjui raštu patvirtinus jog sandoris ivyko sklandžiai ir sandorio pusės viena kitai neturi jokių pretenzijų. 4 dienų terminas yra taikomas kaip saugaus atsiskaitymo garantas pirkėjui. Pirkėjas apgavystės atveju per 4 dienas privalo raštu kreiptis i uab”sprendimų galimybės” ir tuomet pirkėjo sumokėti pinigai yra sulaikomi uab „sprendimų galimybės” sąskaitoje iki kol bus išsiaiškintos aplinkybės tarp pardavėjo ir pirkėjo galimos apgaulės. Jei pirkėjas per 4 dienas nuo apmokjėjimo nesikreipia i uab”sprendimų galimybės” ,laikoma jog sandoris įvykdytas sklandžiai ir pirkejo sumokėtos lėšos teisėtai priklauso pardavėjui bei karta per mėnesį ,arba pardavėjui pageidaujant,pardavėjo prašymu yra pervedamos į pardavėjo nurodytą sąskaitą. Tolimesni pirkėjo ir pardavėjo klausimai ar ginčai sprendžiami tiesiogiai tarp pardavėjo ir pirkėjo.
UAB „Sprendimų galimybės” suteikia tik 4 dienų saugaus atsiskaitymo laikotarpį,kurio metu pirkėjas,matydamas apgaule ,gali kreiptis i UAB ” Sprendimų galimybės” ir pirkėjo atliktas mokėjimas pardavėjui bus sustabdomas iki aplinkybiu išssiaškinimo.

Kokiu būdu sužinau apie įvykusį prekės pardavimą?
Jūs gaunate el. paštu visą informaciją apie užsakymą (pirkėją, jo nupirktą prekę ir pristatymo sąlygas), kai tik jis įvyksta, todėl iš karto galite organizuoti prekės išsiuntimą. Savo paskyroje pardavėjas mato visa reikiama informaciją bei apmokėjimo už parduodamą prekę ar paslaugą statusą.

Ar kiekvienas pardavėjas renkasi jam tinkamus pristatymo būdus? Kokia pagalba teikiama prekių siuntimų klausimu?
Taip, Jūs patys galite rinktis kaip pristatysite prekes. Galime suorganizuoti kurjerį iš savo pusės. Taip pat patariame jeigu yra neaiškumų, kaip vykdyti užsakymą. Galima naudotis mūsų kurjerių paslaugomis (DPD ir Omniva paštomatai, Omniva kurjeris). Pristatymo sąlygas pardavėjas nustato savo paskyroje.

Kaip suprantu prekės būtų siunčiamos iš mūsų vietos?
Taip, visiškai teisingai.

Ar yra tam tikra reklama/iškėlimai mūsų prekei Jūsų portale ar kitose paskyrose?
Reklamos sklaidą vykdome per socialinius tinklus, renginius, mokamą skaitmeninę reklamą. Papildomai galima užsakyti prekių iškėlimą ir postas.lt platformoje (apmokestinama atskirai).

Kaip su likučių valdymu?
Likučiai atnaujinami rankiniu būdu Pardavėjo paskyroje. Likučių valdymas yra pardavėjo atsakomybė ir pareiga.

 

 

Sąlygos ir taisyklės

Sąlygos ir taisyklės
Teisių naudojimosi platforma apimtis ir ribos
1. Šios Sutarties pagrindu Valdytojas suteikia leidimą Pardavėjui naudotis mobiliąja aplikacija bei internetiniu tinklalapiu ir Pardavėjo paskyra. Šis leidimas neapima teisės perleisti šį leidimą tretiesiems asmenims ar perduoti į jį savo teises ir pareigas.

2. Naudojantis Platformos naudojimosi paslaugomis draudžiama bandyti išgauti Platformos mobiliosios aplikacijos ir internetinio tinklalapio, Pardavėjo paskyros ar kitos Valdytojo programinės įrangos pradinį kodą; bet kokiu būdu ar forma keisti Platformos internetinį tinklapį, mobiliąją aplikaciją, Pardavėjo paskyrą; perduoti virusais užkrėstus, sugadintus failus ar kitas programas, kurios galėtų pakenkti ar neigiamai paveikti Platformos veikimą; mėginti neleistinai prisijungti prie Platformos mobiliosios aplikacijos bei internetinio tinklalapio, Pardavėjo paskyros ar kitų Platformos paslaugų.

3. Visos autoriaus teisės ir prekės ženklai, įskaitant pradinius kodus, duomenų bazes, logotipus ir vaizdinį apipavidalinimą, priklauso arba yra teisėtai valdomos Valdytojo ir yra saugomos teisės aktų nustatyta tvarka. Pardavėjas, naudodamasis Platforma ar kitomis Platformos paslaugomis, neįgyja jokių nuosavybės teisių į intelektinę nuosavybę.

Pardavėjo teisės ir pareigos
1. Pardavėjas įsipareigoja:

1.1. Naudodamasis Platforma, laikytis Sutarties, techninių internetinės svetainės ar mobiliosios aplikacijos nurodymų, Lietuvos Respublikos teisės aktuose įtvirtintų reikalavimų;

1.2. užtikrinti, kad tretieji asmenys nesužinotų Pardavėjo prisijungimo prie Platformos duomenų ar negalėtų pasinaudoti Pardavėjo paskyra, saugoti kitus prisijungimo prie mobiliosios aplikacijos ir internetinės svetainės duomenis, neatskleisti tretiesiems asmenims slaptažodžių ar kitų identifikacinių duomenų;

1.3. teikti Valdytojui, Platformoje ir į Pardavėjo paskyrą teisingą ir tikrovę atitinkančią informaciją ir (ar) dokumentus.

2. Pardavėjas užtikrina, kad nesinaudos Platformos paslaugomis bet kokiems neteisėtiems tikslams, įskaitant, bet neapsiribojant, neatliks veiksmų ir (ar) operacijų, siekdamas nusikalstamu, neteisėtu ar trečiųjų šalių teises ir teisėtus interesus pažeidžiančiu būdu įgyti lėšų ar kitokios naudos.

3. Pardavėjas turi teisę Sutarties nustatytomis sąlygomis ir tvarka vykdyti operacijas Platformoje bei naudotis kitomis Valdytojo teikiamomis šioje Sutartyje nurodytomis paslaugomis.

Valdytojo teisės ir pareigos
1. Valdytojas įsipareigoja:

1.1. suteikti galimybę naudotis Platformos paslaugomis Sutartyje (įskaitant visus jos priedus) nustatyta tvarka;

2. Valdytojas turi teisę:

2.1. Naudojimuisi Platforma taikyti apribojimus, stabdyti operacijas Platformoje Sutartyje ir (ar) Lietuvos Respublikos įstatymų numatytais atvejais;

2.2. gauti iš Pardavėjo teisingus duomenis ir (ar) informaciją visą Sutarties galiojimo laikotarpį.

Šalių atsakomybė
1. Valdytojas neatsako už Pardavėjo patirtą žalą naudojantis Platforma, išskyrus atvejį, jeigu tokia žala yra padaryta dėl Valdytojo kaltės.

2. Pardavėjas yra atsakingas už visus Valdytojo patirtus nuostolius dėl Pardavėjo pateiktos klaidingos informacijos ir (ar) jo neteisėtų veiksmų. Pardavėjas visiškai atsako už duomenų ir nurodymų, pateiktų Valdytojui, Pirkėjams ir Platformoje teisingumą.

3. Valdytojo atsakomybė pagal Sutartį visais atvejais ribojama, t. y. Valdytojas atsakys tik už tiesioginius nuostolius, patirtus dėl Valdytojo padaryto tiesioginio ir esminio Sutarties pažeidimo, ir tik už tokius veiksmus, kuriuos Valdytojas galėjo protingai numatyti Sutarties pažeidimo metu.

4. Valdytojas neatsako:

4.1. už kitų trečiųjų asmenų netinkamą operacijų Platformoje atlikimą, taip pat už tarp Pardavėjo ir Pirkėjo susiklosčiusių tarpusavio prievolinių santykių netinkamą vykdymą, įskaitant bet neapsiribojant padarytas klaidas, ne laiku įvykdytus mokėjimus, užlaikytas lėšas, neapmokėtus ar atšauktus Pardavimus;

4.2. už pasekmes, kilsiančias Valdytojui teisėtai nutraukus Sutartį ar apribojus naudojimąsi Platforma ir kitomis paslaugomis

4.3. už nuostolius, atsiradusius Pardavėjui, dėl kitokių su trečiosiomis šalimis sudarytų sutarčių neįvykdymo ar netinkamo įvykdymo;

4.4. už savo sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ir nuostolius, jeigu įsipareigojimai nebuvo vykdomi ar žala Pardavėjui atsirado Valdytojui atliekant įstatymų nustatytas pareigas.

 

 

Prekių pirkimo/pardavimo taisyklės

PREKIŲ PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS
Atnaujinta: 2023-02-27

Bendros nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės, kartu su kitais šiose taisyklėse nurodytais dokumentais, (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant Prekes iš Pardavėjo naudojantis UAB „Sprendimų Galimybės”, įm. kodas 305951691, adresas: Bakanausko g. 54-1, Kaunas, administruojama el. parduotuve, kuri pasiekiama adresu www.postas.lt (toliau – El. parduotuvė). Šiose Taisyklėse nustatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja perduoti prekes Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir atsiskaityti už jas Taisyklėse numatyta tvarka.

1.2. Užsisakydamas prekes Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis bei jose nustatytomis Pirkėjo teisėmis bei pareigomis, sutinka besąlygiškai ir neatšaukiamai jų laikytis. Pirkėjui nesutinkant prisiimti ir laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų, Pirkėjas neturi teisės įsigyti Prekių naudojantis El. parduotuvę.

1.3. Šiose Taisyklėse didžiąja raide rašomos sąvokos turi žemiau nurodytas reikšmes:

1.3.1. Taisyklės – šioje El. parduotuvėje pateikiamos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos El. parduotuvėje siūlomų įsigyti Prekių pirkimo-pardavimo sąlygos, Šalių teisės, pareigos, atsakomybė už šių Taisyklių pažeidimą, taip pat naudojimosi El. parduotuve sąlygos.

1.3.2. Prekės – daiktai, kurie parduodami Pirkėjui per El. parduotuvę.

1.3.3. El. parduotuvė – UAB „Sprendimų Galimybės“, įm. kodas 305951691, buveinės adresas: Bakanausko g. 54-1, Kaunas, administruojama el. parduotvė, pasiekiama adresu www.postas.lt, kurioje suteikiama galimybė Pirkėjams įsigyti Pardavėjų parduodamas Prekes ir/ar naudotis kitomis svetainės funkcijomis.

1.3.4. Pardavėjas – El. parduotuvėje Prekes parduodantis fizinis ar juridinis asmuo, kuris vykdo Pirkėjo pateiktą Užsakymą El. parduotuvėje ir kuris yra atsakingas už Užsakymo tinkamą vykdymą. Duomenys apie Pardavėją yra nurodyti El. parduotuvėje suformavus prekių krepšelį bei pateiktame Užsakyme.

1.3.5. Pirkėjas – fizinis asmuo, kuris naudojasi El. parduotuve ir joje įsigyja Prekes su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais), arba juridinis asmuo.

1.3.6. Paskyra – Pirkėjo atliekamos registracijos El. parduotuvėje rezultatas, dėl kurio sukuriama jo asmeninius duomenis ir Užsakymų istoriją sauganti asmeninė Pirkėjo paskyra.

1.3.7. Asmens duomenys – bet kokia Pardavėjo surinkta informacija apie Pirkėją ar jo atstovą (fizinį asmenį) kaip tai apibrėžia 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) 4 straipsnio 1 punktas.

1.3.8. Šalys – Pardavėjas ir Pirkėjas.

1.3.9. Užsakymas – Pirkėjo pateiktas Prekių užsakymas El. parduotuvėje, kuriuo siekiama įsigyti Prekes iš nurodyto Pardavėjo.

1.4. Pirkimo-pardavimo sutartis dėl konkrečios Prekės įsigijimo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas El. parduotuvėje, suformavęs prekių krepšelį, prisiregistravęs prie Paskyros arba pasirinkęs pirkti neprisiregistravus, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir patvirtinęs, jog yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, patvirtina Prekių Užsakymą ir jį apmoka šiose Taisyklėse numatyta tvarka.

1.5. Kiekvienas Pardavėjas Pirkėjo pateiktus Asmens duomenis Užsakymo vykdymo tikslais tvarko to Pardavėjo nustatyta tvarka ir El. parduotuvė už tokį Asmens duomenų tvarkymą nėra atsakinga. El. parduotuvėje pateikta Privatumo politika taikoma tik El. parduotuvės surinktais asmens duomenų tvarkymo tikslais (pvz., naujienlaiškių prenumeratos, susisiekimo per kontaktų formą tikslais ir kt.) ir neapima Pardavėjų taikomos asmens duomenų apsaugos politikos tvarkant savo Pirkėjų Asmens duomenis.

1.6. Šios Taisyklės yra parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodeksu (Žin., 2000, Nr. 74-2262), Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymu (Žin., 1994, Nr. 94-1833; 2000, Nr. 85-2581; 2007, Nr. 12-488) bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis (Žin., 2001, Nr. 51-1778; TAR, 2014-07-28, Nr. 2014-10565), laikantis kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų, bei nusistovėjusia prekių pirkimo pardavimo gerąją verslo praktika. Jeigu kuri nors šių Taisyklių nuostata prieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams arba dėl kokios nors priežasties tampa visai ar dalinai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių Taisyklių nuostatų.

1.7. El. parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjai yra informuojami El. parduotuvėje. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo El. parduotuvėje. Pirkėjui, apsiperkant El. parduotuvėje, taikoma jo Prekės užsakymo patvirtinimo metu galiojanti Taisyklių redakcija, su kuria Pirkėjas susipažįsta prieš pateikiant Užsakymą.

Prekės, jų kaina ir apmokėjimo bei pristatymo tvarka
2.1. Visa informacija apie Prekę, jos kainą bei Prekei taikomą gamintojo garantijos terminą, jeigu tokia taikoma, yra nurodoma El. parduotuvėje pateikiamų Prekių aprašymuose. El. parduotuvėje pateikiamų Prekių nuotraukos yra tik iliustracinio pobūdžio ir jose nurodytos Prekių spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, įpakavimas ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl Pirkėjas, norėdamas įsigyti Prekę, visais atvejais turėtų vadovautis informacija apie Prekę, kuri nurodoma konkrečios El. parduotuvėje siūlomos Prekės aprašyme.

2.2. Prekės kaina El. parduotuvėje nurodoma eurais, įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį bei kitus mokesčius, jei tokie taikomi, taip pat nurodoma Prekės kainai taikoma nuolaida, jeigu tokia taikoma.

2.3. Pirkėjas už Prekę gali atsiskaityti naudojantis elektronine bankininkyste ar bankiniu pavedimu. Konkretus galimas atsiskaitymo būdas yra nurodomas Užsakymo metu.

2.4. Pardavėjas patvirtina Užsakymą, kai Pirkėjas jį apmoka Taisyklių 2.3. punkte nurodytu būdu ir apie Užsakymo patvirtinimą informuoja Pirkėją jo Paskyroje nurodytu el. paštu[VB1] .

2.5. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, jog išimtinais atvejais Pardavėjas gali nepatvirtinti Užsakymo arba atšaukti ir anuliuoti patvirtintą Užsakymą, jei dėl El. parduotuvės informacinės sistemos techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo El. parduotuvės ir/ar Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams), kai Prekės aprašyme nurodytos Prekės nėra Pardavėjo sandėliuose ir jos pristatymas iš gamintojo užtruks neproporcingai ilgai, ir/arba nurodyta Prekė nebegaminama, ir/arba keitėsi Prekės kaina. Pirkėjas apie Užsakymo vykdymo nutraukimą ar patvirtinimo anuliavimą, arba apie pasikeitusį Prekės pristatymo terminą, jos kainą ar kitas sąlygas, yra nedelsiant informuojamas jo pateiktu el. pašto adresu. Jei keičiasi Prekės pristatymo terminai, kaina ar kitos sąlygos, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekės patiekimo terminus ir kitas sąlygas. Anuliavus Užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visas jo sumokėtas sumas pagal tokį anuliuotą Užsakymą.

2.6. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad Prekės pirkimo dokumentai – PVM sąskaita faktūra, jam gali būti pateikiama elektroniniu būdu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po Užsakymo įvykdymo, bet visais atvejais ne vėliau nei per 3 (tris) dienas nuo Prekės pristatymo[VB2] . PVM sąskaitose faktūrose nurodomi Pardavėjo rekvizitai, pasirinktos Prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė Prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.

2.7. Pirkėjui Prekė yra pristatoma jo Užsakymo pateikimo metu pasirinktu vienu iš toliau nurodytų būdų:

2.7.1. Prekės pristatymo į paštomatą paslauga;

2.7.2. Prekės pristatymo į namus paslauga (kurjeriu);

2.7.3. Prekės atsiėmimas Pardavėjo nurodytoje Prekių išdavimo vietoje.

2.8. Prekės pristatymo paslaugos kaina yra nurodoma Prekės užsakymo pateikimo metu.

2.9. Pirkėjas, Užsakymo metu pasirinkdamas Prekės pristatymo į namus paslaugą (kurjeriu), įsipareigoja nurodyti tikslų Prekės pristatymo adresą. Jei Pirkėjas Prekės asmeniškai nepriima, kai ji yra pristatyta Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti Prekę kitam trečiajam asmeniui, esančiam Pirkėjo nurodytu adresu, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekės pristatymo netinkamam asmeniui.

2.10. Pardavėjas pristato Prekes Pirkėjui vadovaudamasis Užsakymo metu Pirkėjui nurodytais terminais. Prekių pristatymo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas, patvirtindamas šias Taisykles, sutinka, jog išimtiniais atvejais Prekių patiekimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.

2.11. Prekių perdavimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėjo atstovu ar kurjeriu, o Prekių fizinio atsiėmimo Pardavėjo nurodytoje Prekių išdavimo vietoje atveju – su Pardavėjo atstovu patikrinti siuntos ir Prekės būklę, bei pasirašyti siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą laikoma, kad Prekė yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės Prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad Prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Prekė yra pažeista ir/ar yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti Prekės perdavimo-priėmimo dokumente, dalyvaujant kurjeriui, o Prekės fizinio atsiėmimo Pardavėjo nurodytoje Prekių išdavimo vietoje atveju Pardavėjo atstovui, bei surašyti laisvos formos siuntos ir/ar Prekės pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

2.12. Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo Prekės perdavimo Pirkėjui momento.

Prekių užsakymas ir pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momentas
3.1. Pirkimo-pardavimo sutartis dėl konkrečios Prekės įsigijimo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas El. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, prisiregistravęs prie Paskyros arba pasirinkęs pirkti neprisiregistravus, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir patvirtinęs, jog yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, patvirtina Užsakymą ir jį apmoka šiose Taisyklėse numatyta tvarka. Pirkėjui neapmokėjus Užsakymo, Prekių pirkimo-pardavimo sutartis laikoma nesudaryta.

3.2. Pirkėjas, užsakydamas Prekes ir patvirtindamas, jog yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, deklaruoja, jog jis, vadovaujantis šiose Taisyklėse numatyta tvarka, turi teisę įsigyti Prekę El. parduotuvėje, bei patvirtina, jog Užsakyme pateikė teisingus savo Asmens duomenis.

3.3. Pardavėjo nustatyta Užsakymo tvarka suteikia Pirkėjui galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidas prieš pateikiant Užsakymą vykdymui. Pirkėjas turėtų atidžiai patikrinti teikiamą Užsakymą vykdymui.

3.4. Pirkėjui, pateikus Užsakymą vykdymui ir jį apmokėjus šių Taisyklių 2.3. punkte numatyta tvarka, Pardavėjas Paskyroje nurodytu el. paštu išsiunčia Pirkėjui patvirtinimą apie Užsakymo vykdymą.

3.5. Pardavėjui, įvykdžius Užsakymą, Pirkėjas savo nurodytu el. paštu yra informuojamas apie Prekės užsakymo įvykdymą ir jos išsiuntimą, arba apie parengtą Prekę atsiėmimui Pardavėjo parduotuvėje, kai Prekės užsakyme yra pasirinktas Prekių atsiėmimo Pardavėjo parduotuvėje būdas.

3.6. Pardavėjas pasilieka teisę atmesti Pirkėjo Pardavėjui pateiktą vykdymui Užsakymą arba atskirą Prekę bendrame Užsakyme, jeigu neturi galimybės parduoti Prekės, ir apie tai nedelsiant informuoja Pirkėją jo nurodytu el. paštu, ir ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina Pirkėjui jo sumokėtą kainą už Prekes, kai:

3.6.1. Prekės nėra Pardavėjo sandėlyje arba ji nebeparduodama dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo;

3.6.2. dėl El. parduotuvės sistemos techninės klaidos, susijusios su El. parduotuvėje nurodoma Prekės kaina;

Prekės kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
4.1. Pardavėjas garantuoja, jog El. parduotuvėje jo siūlomos įsigyti Prekės yra tinkamos kokybės:

4.1.1. atitinka Pardavėjo pateiktą Prekės aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį reklamuodamas ar El. parduotuvėje siūlydamas šią prekę įsigyti;

4.1.2. yra tinkama naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;

4.1.3. atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį ir daikto gamintojo, jo atstovo ar Pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.

4.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad El. parduotuvėje siūlomos įsigyti Prekės nuotraukose savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjas, norėdamas įsigyti Prekę, visais atvejais turėtų vadovautis informacija apie Prekę, kuri nurodoma konkrečios El. parduotuvėje siūlomos Prekės aprašyme (plačiau žr. Taisyklių 2 dalį).

4.3. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

Šalių teisės ir pareigos
5.1. Pirkėjas turi teise naudotis El. Parduotuve ir joje įsigyti Prekes šiose Taisyklėse nustatyta tvarka bei reikalauti iš Pardavėjo šiomis Taisyklėmis prisiimtų įsipareigojimų vykdymo.

5.2. Pirkėjas, naudodamasis El. parduotuve, sukurdamas Paskyrą, ir įsigydamas El. parduotuvėje siūlomas Prekes, patvirtina, kad jis yra veiksnus fizinis asmuo ir/ar teisėtai atstovaujantis trečiajam asmeniui, kurio vardu veikia, ir įsipareigoja:

5.2.1. pateikti teisingą savo el. pašto adresą, kitą kontaktinę informaciją, kuri yra reikalinga sukurti El. parduotuvėje Paskyrą ir/ar įsigyti Prekes. Draudžiama atlikti Paskyros registraciją El. Parduotuvėje naudojantis svetimais duomenimis;

5.2.2. nepažeisti šiose Taisyklės nustatytų įsipareigojimų ir nepiktnaudžiauti šiose Taisyklėse nustatytomis Pirkėjo teisėmis;

5.2.3. sąžiningai ir teisingai naudotis El. parduotuve, nekenkti jos darbui ir stabiliam veikimui ir/ar nekopijuoti El. parduotuvės turinio, nepašalinti autorių ar prekinių ženklų iš bet kokių El. parduotuvės turinio kopijų, El. parduotuvės turinio pagrindu nekurti elektroninės ar rankiniu būdu atkurtos duomenų bazės, netalpinti El. parduotuvės turinio kitose interneto svetainėse, taip pat nekeisti turinio iš El. parduotuvės parsisiųstame dokumente;

5.2.4. nenaudoti jokių automatizuotų priemonių ir/ar papildomos kompiuterinės technikos ir/ar programinės įrangos, duomenų peržiūrai ir/ar išsaugojimui, taip pat nenaudoti jokių priemonių, skirtų apdoroti El. parduotuvės turinį ir (ar) dizainą, ir (ar) Prekių aprašymus bei nuotraukas, ar skirtų juos kopijuoti, šifruoti, perprogramuoti, perkelti, nukreipti kitaip nei leidžia El. parduotuvės funkcionalumai;

5.2.5. saugoti Pirkėjo prisijungimo duomenis nuo trečiųjų asmenų, išskyrus asmenis, kuriuos Pirkėjas įgaliojo atstovauti Pirkėjui naudojantis El. parduotuve ir įsigyjant joje Prekes, o juos praradus ar tuo atveju, jei jie tapo žinomi tretiesiems asmenims ir/ar buvo padarytas prisijungimo duomenų neteisėtas atskleidimas, vagystė ar neteisėtas naudojimas, nedelsiant informuoti El. parduotuvę.

5.2.6. informuoti El. parduotuvę apie bet kokių Pirkėjo duomenų, pateiktų registravimo El. parduotuvėje tikslais, pasikeitimą arba juos savarankiškai atnaujinti Pirkėjo El. parduotuvės Paskyroje;

5.2.7. atsiskaityti su Pardavėju už El. parduotuvėje užsakytas Prekes ir kitas mokamas paslaugas šiose Taisyklėse nustatyta tvarka;

5.2.8. apžiūrėti įsigytą Prekę ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra Pirkėjo užsakyta Prekė, prieš pradėdamas ja naudotis, įskaitant jos susirinkimą, montavimą ir pan. (plačiau žr. Taisyklių 2.11. p.);

5.2.9. privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų pareigų.

5.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjų privatumą ir jų Asmens duomenis tvarkyti griežtai laikantis teisės aktuose nustatytų reikalavimų ir Pardavėjo patvirtintomis asmens duomenų tvarkymo politikomis.

5.4. Pardavėjas turi teisę be atskiro pranešimo Pirkėjui pasitelkti trečiuosius asmenis bet kokiems veiksmams, susijusiems su šiomis Taisyklėmis, atlikti, taip pat perleisti tretiesiems asmenims savo teises ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių.

Prekių keitimas ir grąžinimas, sutarties atsisakymas
6.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų išlaidų, išskyrus šių Taisyklių 6.8. punkte numatytas išimtis, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti ar pakeisti tinkamos kokybės Prekes, laikantis šių Taisyklių 6.3. punkte nustatytos šios teisės įgyvendinimo tvarkos.

6.2. Pirkėjo teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti ar pakeisti tinkamos kokybės Prekes netaikoma pirkimo-pardavimo sutartims (Prekių užsakymams) dėl:

6.2.1. pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;

6.2.2. supakuotų Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

6.2.3. Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.

6.3. Pirkėjas, pageidaujantis realizuoti šių Taisyklių 6.1. punkte numatytą sutarties atsisakymo teisę, turi ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią Pirkėjas priima užsakytą Prekę arba, kai vienu Prekių užsakymu buvo užsakyta daugiau negu viena Prekė, tai nuo tos dienos, kurią Pirkėjas priima vienu Prekių užsakymu užsakytą paskutinę prekę, pateikti Pardavėjui Užsakyme nurodytu Pardavėjo el. paštu laisvos formos prašymą [VB1] dėl Prekės grąžinimo ar jos pakeitimo kartu su Prekės apmokėjimą patvirtinančio dokumento (PVM sąskaitos faktūros ar mokėjimo operacijos išrašo) kopija.

6.4. Pirkėjui, šių Taisyklių 6.3. punkte nustatyta tvarka įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia Šalių pareigos vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį, išskyrus Pirkėjo pareigą šių Taisyklių 6.5. punkte nustatyta tvarka grąžinti Pardavėjui Prekę (jei Prekės buvo gautos iki teisės atsisakyti sutarties įgyvendinimo) ir atsiskaityti su Pardavėju už suteiktas paslaugas arba įgytas prekes pagal papildomas sutartis (jei Pirkėjui iki sutarties atsisakymo buvo suteiktos paslaugos arba jis įgijo Prekes pagal papildomas sutartis) ir Pardavėjo pareigą šių Taisyklių 6.6. punkte nustatyta tvarka grąžinti Pirkėjui už Prekę sumokėtus pinigus bei jos pristatymo Pirkėjui išlaidas.

6.5. Pirkėjas, pateikęs šių Taisyklių numatyta tvarka prašymą dėl Prekės grąžinimo

 

 

© 2023 - visos teisės saugomos Sprendimų galimybės UAB